- Menu podmiotowe
- Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Archiwum
INFORMACJA:
Wnioski w poniższych sprawach można złożyć:
- za pośrednictwem platformy ePUAP, gdzie wniosek zamiast podpisu odręcznego należy opatrzyć obligatoryjne podpisem kwalifikowanym bądź podpisem profilem zaufanym,
- tradycyjną pocztą,
- osobiście w Urzędzie Gminy Krasocin.
Należy pamiętać o załączeniu wymaganych załączników.
Do wglądu: dokument stwierdzający tożsamość wnioskodawcy, pełnomocnika – przy osobistym załatwianiu spawy.
Uzyskanie kserokopii z dokumentacji osobowo – placowej
Archiwum Zakładowe
Urząd Gminy w Krasocinie
ul. Macierzy Szkolnej 1
29-105 Krasocin
I. Podstawa prawna
Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1044 ze zm.).
II. Osoba odpowiedzialna:
Renata Łapot
413917026, wew. 105, pok. 12
III. Jakie dokumenty należy dostarczyć?
1) wypełniony wniosek o wydanie kserokopii z dokumentacji osobowo-płacowej,
2) jeśli formalności będą załatwiane przez osoby trzecie, należy dołączyć również pełnomocnictwo,
3) do wglądu: dokument stwierdzający tożsamość wnioskodawcy.
IV. Opłata:
Wydawane kserokopie z dokumentacji osobowo-płacowej do celów emerytalno-rentowych
i socjalnych nie podlegają opłacie skarbowej (podstawa prawna: art. 2 ust. 1, pkt 1, lit. c, f ustawy
z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej).
V. Termin załatwienia sprawy:
Bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 30dni.
VI. Dodatkowe informacje:
W zasobie Archiwum Zakładowego jest przechowywana dokumentacja Spółdzielni Kółek Rolniczych w Krasocinie. Urząd Gminy w Krasocinie wydaje jedynie uwierzytelnione kserokopie dokumentów osobowo-płacowych. Jako przechowawca, nie jesteśmy w żaden sposób upoważnieni do merytorycznej oceny dokumentów w sprawach emerytalno-rentowych.
Załączniki:
dokumentacja__placowa_-_podanie.doc (28,50KB)
RODO.pdf (449,57KB)
wzor_pelnomocnictwo__zaswiadczenie.docx (15,07KB)