Deklaracja dostępności
Gmina Krasocin zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej bip.krasocin.com.pl.
- Data publikacji strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić na następujące dane kontaktowe: Paweł Włodarski lub telefonicznie 413917026 .
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej jednostki:
- Adres: ul. Macierzy Szkolnej 1, 29-105 Krasocin,
- E-mail: .
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Urząd Gminy Krasocin, ul Macierzy Szkolnej 1, 29-105 Krasocin.
- Do budynku urzędu prowadzą dwa wejścia z drzwiami automatycznymi.
- Pierwszego wejście - główne , od strony Gminnej Biblioteki Publicznej w Krasocinie, prowadzą do niego schody oraz podjazd dla osób z niepełnosprawnością ruchową, obok drzwi znajduje się dzwonek do wzywania pracownika Urzędu Gminy Krasocin w celu pomocy oraz obsługi na poziomie parteru.
- Drugie wejście - tylne, prowadzące do budynku urzędu znajduje się od strony Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, nie prowadzą do niego żadne schody czy podjazdy. Obok drzwi znajduje się dzwonek do wzywania pracownika urzędu w celu pomocy oraz obsługi na poziomie parteru.
- Miejsce parkingowe dla osoby niepełnosprawnej wyznaczono na parkingu od strony Gminnej Biblioteki Publicznej w Krasocinie, znajduje się najbliżej wejścia głównego
- Przy każdym z wejść znajdują się tablice tyflograficzne poglądowe rozmieszczenia budynków wokół urzędu oraz schematu rozmieszczenia wszystkich pokoi w urzędzie. Na każdych drzwiach w budynku znajduje się tabliczka z systemem braille'a z informacjami dot. stanowiska i numeru pokoju. Poręcze schodowe z oznaczeniem piętra w języku braille'a.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Osoby niesłyszące, słabosłyszące lub głuchonieme, posługujące się językiem migowym mogą skorzystać z tłumacza języka migowego.
- Z pracownikiem posługującym się językiem migowym można ustalić wizytę na konkretny termin za pomocą kontaktu listownego na adres:
- Urząd Gminy Krasocin, ul. Macierzy Szkolnej 1, 29-105 Krasocin.
- lub za pomocą kontaktu poprzez e-mail na adres:
- gmina@krasocin.com.pl.
- Opiekunowie osoby niepełnosprawnej w celu ustalenia wizyty z pomocą tłumacza języka migowego mogą dzwonić pod numer 41 39 17 026.
- Pracownik jest dostępny w godzinach otwarcia urzędu przez 8 godzin dziennie.
- W sekretariacie Urzędu Gminy uruchomiona jest pętla indukcyjna.