Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

A31/2024

Lp.

WNIOSEK O WYDANIE DECYZJI

1.

Numer wpisu w spisie kart

 

2.

Zakres przedmiotowy wniosku w sprawie wydania

Art. 71 ust . 1, ust. 2 pkt 2, art 75 ust. 1 pkt 4, art 84 oraz art 85 ust. 1 i ust. 2  pkt 2  ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.)

Wniosek  o wydanie decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku inwentarskiego- tuczarni do chowu trzody chlewnej w ilości maksymalnej, możliwej do obsady inwentarza 1996 szt. (279,44 DJP) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na części działki o nr ewid. 2350 obręb 0016 Oleszno gm. Krasocin.

 

3.

Znak sprawy

RI.6730.61.2024.ZP

4.

Data złożenia

25.09.2024

5.

Dane wnioskodawcy

(Imię i nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba adres REGON)

 

Osoba fizyczna

6.

Wyszczególnienie załączników do wniosku

Mapa zasadnicza, decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach, określenie granicy terenu objętego wnioskiem oraz określenie planowanego sposobu zagospodarowania terenu, dokumenty potwierdzające zapewnienie dostępu inwestycji infrastruktury technicznej.

7.

Nazwa organu – adresata wniosku

Wójt Gminy Krasocin

8.

Miejsce przechowywania

(nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju,  numer telefonu kontaktowego)

Urząd Gminy w Krasocinie - Referat Inwestycji
pok. nr 15, tel. 39 17 026

9.

Informacja o sposobie zakończenia postępowania

(informacja o uwzględnieniu lub nie uwzględnieniu wniosku – numer wpisu w wykazie decyzji)

 

10.

Zastrzeżenia dotyczące udostępniania informacji

 

11.

 

Numery innych wpisów w wykazie, dotyczących wnioskodawcy

 

12.

uwagi