Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

A6/2024

 

Lp.

WNIOSEK O WYDANIE DECYZJI

1.

Numer wpisu w spisie kart

 

2.

Zakres przedmiotowy wniosku w sprawie wydania

Art. 21 ust. 2  ustawy z dnia 3 października 2008r. - o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko

wniosek  o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą „Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy oczyszczalni ścieków w msc. Krasocin wraz z projektem budowy sieci kanalizacyjnej dla północnej części gminy Krasocin

3.

Znak sprawy

RROŚ.6220.4.2024.RROŚGK2 

4.

Data złożenia

08.04.2024r. 

5.

Dane wnioskodawcy

(Imię i nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba adres REGON)

Gmina Krasocin

Wniosek złożył pełnomocnik – Dobiesław Śliz

 

6.

Wyszczególnienie załączników do wniosku

KIP, mapa ewid., mapa z zaznaczonym terenem oddziaływania

7.

Nazwa organu – adresata wniosku

Wójt Gminy Krasocin

8.

Miejsce przechowywania

(nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju,  numer telefonu kontaktowego)

Urząd Gminy w Krasocinie -Referat Rolnictwa
 i Ochrony Środowiska , pok. 14, tel. 39 17 026 wew.127

9.

Informacja o sposobie zakończenia postępowania

(informacja o uwzględnieniu lub nie uwzględnieniu wniosku – numer wpisu w wykazie decyzji)

 

10.

Zastrzeżenia dotyczące udostępniania informacji

 

11.

 

Numery innych wpisów w wykazie, dotyczących wnioskodawcy

 

12.

uwagi