- Menu podmiotowe
- Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Zaświadczenia o przeznaczeniu działki w planie zagospodarowania przestrzennego
Wymagane dokumenty:
1. Wniosek
2. Dowód zapłaty opłaty skarbowej
Podstawa prawna:
Art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U z 2020r. poz. 256 ze zm.).
Art. 1 ust. 1 pkt. 1 lit. b, art. 4 ustawy z dnia 16.11.2006r. o opłacie skarbowej ( j.t. Dz. U. z 2020r. poz.1546 ze zm.)
Termin załatwienia sprawy:
Niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 7 dni.
Miejsce załatwienia sprawy:
Referat Inwestycji, pokój nr 15 (tel. 41 3882922 ).
Opłata skarbowa:
- 17,- złotych
Opłatę skarbową uiszcza się z chwilą powstania obowiązku jej zapłaty (w momencie składania podania o dokonanie czynności urzędowej), na rachunek bankowy - Urząd Gminy w Krasocinie, ul. Macierzy Szkolnej 1, 29-105 Krasocin,
BS o/Krasocin - 30 8525 0002 0010 0112 0043 0049
Tryb odwoławczy:
W przypadku odmowy wydania zaświadczenia, na postanowienie służy zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach w terminie 7 dni od daty jego otrzymania. Zażalenie wnosi się za pośrednictwem organu, który je wydał.