Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zaświadczenia o przeznaczeniu działki w planie zagospodarowania przestrzennego

Wymagane dokumenty:

1. Wniosek
2. Dowód zapłaty opłaty skarbowej

Podstawa prawna:

 Art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U z 2020r. poz. 256 ze zm.).

Art. 1 ust. 1 pkt. 1 lit. b, art. 4 ustawy z dnia 16.11.2006r. o opłacie skarbowej ( j.t. Dz. U. z 2020r. poz.1546 ze zm.)

Termin załatwienia sprawy:

Niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 7 dni.

 Miejsce załatwienia sprawy:

Referat Inwestycji, pokój nr 15 (tel. 41 3882922 ).

Opłata skarbowa:

- 17,- złotych

Opłatę skarbową uiszcza się z chwilą powstania obowiązku jej zapłaty (w momencie składania podania  o dokonanie czynności urzędowej), na rachunek bankowy - Urząd Gminy w Krasocinie, ul. Macierzy Szkolnej 1, 29-105 Krasocin,

BS o/Krasocin - 30 8525 0002 0010 0112 0043 0049

Tryb odwoławczy:

W przypadku odmowy wydania zaświadczenia, na postanowienie służy zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach w terminie 7 dni od daty jego  otrzymania. Zażalenie wnosi się za pośrednictwem organu, który je wydał.

PDFWniosek.pdf (129,53KB)
DOCXWniosek.docx (17,39KB)